Co u nás budete dělat:
Zajišťovat mzdovou agendu organizace ve spolupráci s vedoucím ekonomicko-administrativního úseku a ostatními vedoucími, což zahrnuje především:
- shromažďování podkladů pro zpracování mezd, kontrolu pracovních výkazů,
- zajištění komplexního zpracování mezd včetně zákonných odvodů,
- zpracování a provádění zúčtování veškerých srážek u zaměstnanců a jejich převádění na příslušné instituce, včetně důchodového připojištění,
- zajištění převodu mezd na bankovní účty zaměstnanců,
- zpracování evidenčních listů důchodového pojištění a mzdových listů,
- provádění ročního zúčtování daně z příjmů jednotlivých zaměstnanců,
- zpracování hlášení zdravotním pojišťovnám, ČSSZ a dalším orgánům činným v této oblasti,
- vystavování různých potvrzení pro zaměstnance,
- zpracování příslušných zpráv do rozborů hospodaření organizace za uplynulé období,
- zpracování evidenčních a statistických hlášení dle jednotlivých sociálních služeb, složek platu a skupin zaměstnanců,
- vedení osobních spisů zaměstnanců v listinné i elektronické podobě,
- ve spolupráci s vedoucími zaměstnanci zpracování plánu dovolených, vedení evidence dovolených, aktualizaci nároku na řádnou a dodatkovou dovolenou,
- vedení evidence pracovních neschopností zaměstnanců, včetně souvisejících hlášení a statistiky,
- provádění činností spojených s nástupem a odchodem zaměstnance (výpočet a ověření délky praxe, návrh platového výměru, vystavení zápočtových listů apod.),
- zpracování a aktualizaci vnitřních směrnic.
Co od Vás požadujeme:
- Vysokoškolské, popř. vyšší odborné, resp. střední odborné vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického zaměření,
- praxi v oboru,
- schopnost samostatného rozhodování,
- schopnost týmové práce,
- právní a ekonomické povědomí,
- znalost komplexního zpracování mezd včetně zákonných srážek, znalost provádění výběru zaměstnanců, jejich zaškolování, dalšího vzdělávání a hodnocení, tvorby organizačních struktur, pracovních náplní, statistických přehledů,
- dobrá znalost práce na PC,
- flexibilitu, odpovědnost, komunikační schopnosti, empatii, asertivitu,
- připravenost dále se rozvíjet a vzdělávat,
- administrativní a organizační dovednosti,
- profesionální přístup k práci,
- bezúhonnost.
- Výhodou je:
- Praxe ve mzdovém účetnictví v platové sféře (příspěvkové organizace),
- praxe s prací ve mzdovém a personálním programu PERM,
- řidičský průkaz skupiny B.