Mzdová/ý účetní

07. 05. 2024

Co u nás budete dělat:

Zajišťovat mzdovou agendu organizace ve spolupráci s vedoucím ekonomicko-administrativního úseku a ostatními vedoucími, což zahrnuje především:
  • shromažďování podkladů pro zpracování mezd, kontrolu pracovních výkazů,
  • zajištění komplexního zpracování mezd včetně zákonných odvodů,
  • zpracování a provádění zúčtování veškerých srážek u zaměstnanců a jejich převádění na příslušné instituce, včetně důchodového připojištění,
  • zajištění převodu mezd na bankovní účty zaměstnanců,
  • zpracování evidenčních listů důchodového pojištění a mzdových listů,
  • provádění ročního zúčtování daně z příjmů jednotlivých zaměstnanců,
  • zpracování hlášení zdravotním pojišťovnám, ČSSZ a dalším orgánům činným v této oblasti,
  • vystavování různých potvrzení pro zaměstnance,
  • zpracování příslušných zpráv do rozborů hospodaření organizace za uplynulé období,
  • zpracování evidenčních a statistických hlášení dle jednotlivých sociálních služeb, složek platu a skupin zaměstnanců,
  • vedení osobních spisů zaměstnanců v listinné i elektronické podobě,
  • ve spolupráci s vedoucími zaměstnanci zpracování plánu dovolených, vedení evidence dovolených, aktualizaci nároku na řádnou a dodatkovou dovolenou,
  • vedení evidence pracovních neschopností zaměstnanců, včetně souvisejících hlášení a statistiky,
  • provádění činností spojených s nástupem a odchodem zaměstnance (výpočet a ověření délky praxe, návrh platového výměru, vystavení zápočtových listů apod.),
  • zpracování a aktualizaci vnitřních směrnic.

Co od Vás požadujeme:

  • Vysokoškolské, popř. vyšší odborné, resp. střední odborné vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického zaměření,
  • praxi v oboru,
  • schopnost samostatného rozhodování,
  • schopnost týmové práce,
  • právní a ekonomické povědomí,
  • znalost komplexního zpracování mezd včetně zákonných srážek, znalost provádění výběru zaměstnanců, jejich zaškolování, dalšího vzdělávání a hodnocení, tvorby organizačních struktur, pracovních náplní, statistických přehledů,
  • dobrá znalost práce na PC,
  • flexibilitu, odpovědnost, komunikační schopnosti, empatii, asertivitu,
  • připravenost dále se rozvíjet a vzdělávat,
  • administrativní a organizační dovednosti,
  • profesionální přístup k práci,
  • bezúhonnost.
  • Výhodou je:
  • Praxe ve mzdovém účetnictví v platové sféře (příspěvkové organizace),
  • praxe s prací ve mzdovém a personálním programu PERM,
  • řidičský průkaz skupiny B.

Co Vám nabízíme:

  • Co Vám nabízíme:

  • Zázemí v oboru dobře profilované organizace,
  • stabilní zaměstnání s platovým ohodnocením dle platné legislativy (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; platový tarif v 
  • závislosti na délce doložené praxe + osobní příplatek po uplynutí tříměsíční zkušební doby),
  • pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s možností jeho prodloužení,
  • možnost práce na home office,
  • služební notebook a telefon,
  • 5 týdnů dovolené,
  • cenově zvýhodněné stravování,
  • možnost seberealizace a profesního růstu.
  • V případě zájmu zasílejte e-mailem: personalni@klic-css.cz nebo poštou či osobně na adresu: Klíč – centrum sociálních služeb, p. o., Dolní Hejčínská 28, 779 00 Olomouc
  • Strukturovaný životopis
  • Doklady o dosaženém vzdělání
  • Přihlášku do výběrového řízení
  • Souhlas se zpracováním osobních údajů
  •  
    Místo výkonu práce: Dolní Hejčínská 28, Olomouc
    Výkon práce: 7.00 - 15.30
    Nástup: dle dohody
    Kontakt: Mgr. Jana Hlaváčová, personalni@klic-css.cz, tel.: 778 799 573
    www.klic-css.cz
top